Trist väder...

DATUM: 2009-05-04 KLOCKAN: 17:39:16
Imorse hörde jag Isak vid 6. Gick in till han, och precis innan ramlade han baklänges i sin säng och hade slagit i huvuder i sängespjällorna. Mmm, men det blev bra när jag tog upp han. Vi bytte blöjan sen var Henrik hemma än så Isak kollade till vad pappa gjorde. Henrik gick till jobbet och vi lekte på. Isak var lite svår att få att göra saker sj. Jag skulle vara med hela tiden. Mmm, Isak fick välling vid 6.30. Han drack upp allt och sen var det full rulle igen. Usch, det regnade på morgonen, fm och eftermiddagen idag. Väldigt växlade väder. Jag tog mig lite frukost vid 9 och Isak fick gröt och lite smörgås. Sen la vi oss vid 10. Jag somnade med. Vi sov till Henrik kom hem på lunc 11.30. Då hade ju Isak sovit 1½ timme. Mer tänkte jag inte han skulle sova idag. Sen ringde jag bort till Liselott och hörde om dom skulle vara hemma och det skulle dom. Men när vi precis tänkte gå kom det världens regns skur, så vi väntade en liten stund. Så vid 14.30 var vi borta hos dom. Vi lekte lite ute först, sen gick vi in och åt äppe. Isak och jag gick hem strax efter 16. Henrik slutar ju 16, och han vill ju leka med Isak med, den lilla stunden Isak är vaken när han kommer hem. Mmm, gissa vem Isak är med nu... jo mamma. Mmm ja orkar inte tjata. Ses senare..


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: