Tidig morgon idag

DATUM: 2009-05-06 KLOCKAN: 21:12:54
Halloj, imorse vakna Isak redan vid 5.30, men vi hörde han mer runt 5.45. Jag gick upp och bytte blöjan sen fick Henrik ta han tills han skulle gå. Då kom han med Isak och en flaska välling. Jag låg kvar i sängen till ca 6.45. Sen ville Isak att jag skulle komma upp och leka. Vi lekte och sen ringde jag över till Lisbet runt 9, men hon skulle iväg på fm så jag fick kika in i eftermiddag. Isak fick en banan runt 9.30, sen gick vi och la oss runt 10.10. Vi sov i ca 2 timmar. När Isak vakna käkade vi pytt i panna och sen lekte vi en stund till. Vid 14.30 gick vi över till Lisbet och fikade.

Var hemma lagom till Henrik sluta jobba. Isak var så på gott humör... så kul. Jag gick in och fixade mat, kokade potatis och skar några grillkorvar till han. Han fick mat av pappa och jag fixade med en rabarber/äppelpaj. Men den blev inget lyckad. Blev för torr eller rättare sagt bara torr. Mmm, sen stack vi iväg och handlade på Coop. Väl hemma igen var det snart dags för Isak att sova. Gjorde han iordning och sen la jag honom vid 19. Henrik stack ut och cykla och jag satte mig och letade efter ett recept på räkpaj. Jag hittade ett som jag la till och tog bort lite i. Sen käkade vi pajen när Henrik kom tillbaka. Den blev helt ok, pajen alltså. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: