Små seg

DATUM: 2009-05-13 KLOCKAN: 13:50:36
Idag är en seg dag. Ja, jag är inte alls 100% idag. Var på öppna förskolan på fm och Isak hade skoj. Dock var inte Yvonne där, så hon kunde spela gitarr när vi hade sångsamlingen. Isak älskar gitarren ju. Sen gick vi hem och Isak somna såklart. Och han sover än, har nu sovit i nästan 2½ timme. Mmm, jag känner att jag har en förkylning i kroppen och troligen har Isak det med. Så trist om vi ska bli förkylda nu, när mina syskon kommer på lördag för att hämta mig och Isak. Men lite förkylning ska vi väl kunna åka för. Men blir vi febriga stannar vi  nog hemma. Inte kul att åka bil med feber. Men vi har ju 3 dagar att bli friska på. Så det blir att vara hemma nu resten av veckan så inte förkylningen blir värre. Isak går och går han, som sagt var går han ute med nu. Så jag hoppas inte slutar gå nu för att han blir lite förkyld. Att han ska tycka det är jobbigt att gå menar jag. Ses senare.. ha dé

Postat av: hanna

hejhej



lämnar ett lite avtryck...

2009-05-14 @ 16:42:04
URL: http://mysmamma81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: