Nu är vi i Boxholm... Isak och jag

DATUM: 2009-05-16 KLOCKAN: 20:26:33
Imorse vakna Isak vid 4 tiden med världens rethosta. Han hostade och hostade och efter 30min hämtade Henrik Isak och la han hos oss. Försökte få han dricka lite vatten. Men han ville inte ha och då hämtade Henrik en festis. Det ville han iallafall ha och drack så passa att hostan började avta. Henrik gav han lite nässpray med, för han var bra täppt i näsan. Vid 5.15 somnade Isak om, på tvären mellan Henrik och mig. Jag lyckades med somna om, och vi vaknade strax förre 7 igen. Sms:ade födelsedags barnet och frågade hur det gick för dom. Och dom var strax i Katrineholm. Dom är mina syskon, som ska komma upp och hämta mig och Isak. Sen ska vi åka ner till Boxholm och vara där en vecka. Henrik kommer ner på ons till Boxholm.

Dom var upp vid 9 och vid 10.15 åkte vi iväg. Skulle in på Coop en sväng och köpa lite saker. Sen bar det iväg. Isak somna nästan på en gång och sov i 1½ timme. Vi var i Boxholm vid 13.30 tiden och det hade gått bra resan. Isak blev lite otålig sista 15min men det gick bra ändå. Vi käkade och sen busade vi. Jag och Isak följde med min mamma och skjusade hem Emelie. Hon skulle fira sin födelsedag med kompisar ikväll. Sen åkte vi till Konsum och handla lite till, sen hem. Väl hemma fick Isak leka lite till och sen var det dags för lite gröt vid 16.30 tiden. Isak fick även vanlijglass. Mumsigt...

Morbror David och mormor badade Isak och sen fick han pyjamas på sig. Hann att gå ut en snabbis innan det var dags för välling och sängen. Jg gav Isak lite nässpray innan han skulle sova och sen la jag honom vid 19 tiden. Vi käkade grillat med pommes och bea sås. Jätte gott. Nu ska jag sätta mig och umgås med mamma, pappa och David. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: