Farmor och farfar nästa

DATUM: 2009-05-21 KLOCKAN: 17:11:54
Onsdag:

Igår åkte vi upp till Isaks farmor och farfar när Henrik kommit ner till oss. Nu är familjen Rosenlöf komplett igen. När vi kom till dom var han ju lite blyg igen men det gick ganska så bra ändå. Han lekte med lite saker och sen var det snart läggdags. Mmm, men det ville inte Isak. Jag fick gå in till han nån gång och sen fick han vara ledsen. Han somna efter nån kvart. Sen betällde vi pizza och Henrik och jag åkte och hämtade den. Sen käkade vi det och la oss runt 22.30.

Torsdag:
Inatt vakna jag 2 gånger för jag var nödig. Lite jobbigt faktiskt. Men vi fick sova ända till 6.20. Isak hörde av sig då och Henriks mamma åkte till jobbet precis. Henrik gjorde välling och sen kom han in till sängen med Isak. Sen gick vi upp vid 7.15. Käkade frukost med Henriks pappa och sen skulle han iväg runt 9. Vi åkte upp till Isaks mormor och morfar. Dom blev så glada att vi kom. Vi stanna där tills Isak sovit sin lur på dagen. Han sov 1½ timme, eller jag väckte han efter 1½ timme. Det gick bättre att väcka han idag än igår.

Han fick en banan och en bit sockerkaka när han vakna. Vi skulle upp till Isaks farmor och farfar och äta middag vid 13 tiden. Isak ville inte han nån mat då, så vi fick spara den till senare. Jag gick och la mig en stund, hade/har så ont i benen, som mensvärk. Mmm, inte kul alls. När jag vakna var så sådär jobbigt seg, nästan så jag mådde illa. Isak var ute med pappa Henrik,farfar och farmor hade kommit hem från sitt jobb. Sen skulle Henrik och farfar ut och träna (cvykla). Henriks mamma började med en rarbarberpaj och jag gav Isak lite mat vid 16.30. Nu gick maten i, skönt att man vet att han fått i sig bra mat idag. Sen fick han en liten chokladbit av farmor. Vi ska gå ut en sväng nu. Isak får välling vid 19. Och sen lägger vi han vid 19.30 igen. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: