Ett kort inlägg

DATUM: 2009-05-14 KLOCKAN: 19:30:19
Halloj, Isak vakna tidigt som vanligt. Henrik tog han och jag gick upp vid 6.20. Isak var på gott humör och det var han hela dagen tycker jag. Jag väntar bara på att en rejäl förkylning ska bryta ut. För Siri är väldigt förkyld just nu. Och vi var ju hos dom i förrgår. Mmm, vore skönt om den hade kommit som idag då, och kanske hunnit avta till vi ska åka neråt på lördag. Men vi får se, han börja snora lite mer nu på kvällen. Idag på dagen har vi inte gjort mycket alls, nej vi tog det lugnt idag för att han inte ska bli sjuk. Han sov bara 1 timme och 10min på dagen och sen var det full rulle igen. Han fick pannkakor med sylt till lunch. Henrik och jag åt ärtsoppa, så självklart ville han smaka det med. Han fick några teskedar, och han gillade det.

Sen gick vi över till Lisbet och fikade runt 14, och vi gick hem igen vid 15.30. Isak lekte där och han fikade. Väl hemma var vi ute, men det blåste så kallt, så vi gick in innan Henrik kom hem. Han slutar ju 16, men kom inte förren 16.30. Fick stanna kvar och hjälpa till och lasta. Sen lekte Isak och pappa. Dom gick också ute en sväng, då började jag med kvällsmaten. Har gjort en potatis/köttfärsgratäng. Får vi se om den smakar något. Annars får man krydda mer på den.

Henrik och Isak kom snart in, var inte så skönt ute som det såg ut. Sen fick Isak pannkaka igen, fanns 1 pannkaka kvar och då fick han glass till den. Mmm, vilken kvällsmat. Isak var lite små kinkig och vid 18.30 fick han sin välling. Han var nog bra trött, han hade ju bara sovit lite trygt en timme på dagen. La han vid 19.10 och nu sover han gott. Vi ska kolla på "Stockholm-Arlanda" kl 20, sen ska jag nog gå och lägga mig, om ja inte sätter mig vid Henriks dator. Henrik ska kolla på något på 5:an kl 21. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: