Bara tidigare och tidigare

DATUM: 2009-05-19 KLOCKAN: 19:49:02
Hej, vet inte vad som hänt med Isak. Men han vakna 4.20 idag med ett gallskrik och han stod där och var jätte ledsen vid sängen. Jag gick in och mamma kom ner farandes från övervåningen. Jg tog med Isak till min säng och la han där, men han verkade inte ett dugg trött. Suck tänkte jag, men jag tänkte inte gå upp inte. Nej, han fick ligga där och sen efter en stund vände jag ryggen mot han och låsades sova, men då började han greja med mitt hår och peka med sina fingrar på min rygg. Då gick jag och la tillbaka honom i sin säng. Han sa inget när jag la ner han och Bulten. Jag gick och la mig igen. Jag kunde inte somna på 20min.

Men till slut somna jag och han med tror jag. Pappa kom ner vid 5.30 och jag bad han inte gå in till Isak, för jag trodde han sova. Sen somna jag om. Men morfar hade hört han och gått in. Då stod han upp och ville komma upp. Jag vakna vid 8.00 och då hörde jag att Isak precis slagit i en dörrpost... men jag rusade inte upp, utan mormor tog han och det hade gått bra. Sen gick jag upp en stund senare. Vi käakde frukost och sen åkte vi till Mjölby, såg att Isak började bli trött men vi hann både Netto och Lidl innan jag gick ner till köpcentrum med Isak. Han somna på en gång. Jag träffe en gammal klasskompis till mig vid Lidl, det var kul att se och prata med henne, var jätte länge sen sist. Sen gick mamma och jag runt lite på Mjölby köpcentrum. Handlade lite på Lindex.

 Vi åkte hem vid 12 och då hade Isak sovit 1½ timme. Perfekt... sen skulle han inte sova mer idag. Nä vi kommit hem lekte vi ute. Isak fick en gräsklippare av mormor. Hihi, skojigt. Vi käkade blodpudding med fläsk. Det var första gången Isak käkade blodpudding och han gillade det jätte mycket. Isak fick träffa grann killen. Han är bara 1 mån yngre. Men han kunde inte gå än, men det var nog inte långt ifrån. Sen åkte David och jag en sväng och när vi kom hem igen. Gick Isak och jag till min kusin Jennie. Vi fick lite fika. Och sen gic vi hem, för att Isak baja och jag hade inga blöjor med mig. Väl hemma var det massa bus på g och vid 19.15 fick Isak välling och han somna nästan med nappflaskan i munnen. La han 19.30 och nu sover han nog gott inatt. Imorron kommer pappa Henrik, ska bli kul och skönt. Saknar dig. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: