Ännu en förkylning

DATUM: 2009-05-15 KLOCKAN: 20:13:02
Halloj, jah då var det dags igen. Isaks näsa bara rinner och rinner. Han är på ganska så bra humör ändå, om man sitter med han och leker hela tiden. Mamma orkar inte underhålla Isak hela tiden... Isak vakna vid 5.45 men somna igen run 8. Då sov jag med honom i våran säng. Han sov kanske 1 timme och 15 min. Sen var det full rulle igen. Vi gick ut vid 10.30 och vid 11.30 kom pappa hem på lunch. Då var mamma helt slut. Isak somna vid 12 igen och sov till 13.15. Sen stack jag när Henrik hade kommit hem. Skulle träffa min vän Anna J, hon fyller år idag med, så vi tog en fika på Tammerfors. Sen gick vi lite på Intersport,Lindex och Åhlens. Jag köpte en hel del till Isak på Lindex, för mina presentkort. Så som jag inte skulle göra, men hittade en hel del till grabben. Skulle ju packa lite kläder igår till han och upptäckte att han växt ur det mesta han hade i sin låda. Så nu finns det lite nytt att ta på sig. Isak blev glad när mamma kom hem, men lika fort kinkig Han har varit kinkig hela dagen, och jag har kännde många gånger, att jag inte vill åka iväg imorron. Men sen har mamma, pappa,syrran,brosan och Henrik mfl sagt att detta kommer gå bra och att dom ska hjälpa mig där nere med Isak. Kanske bra med fler som kan underhålla och ta hand om Isak. Så imorron bär det av till Boxholm, för Isak och mig. Emelie och David kommer runt 9 och sen ska vi åka när Isak ska sova. Henrik kommer på onsdag, han är ledig resten av veckan sen, så på söndag åker vi åter hem till Enköping. Ha en bra kväll... kramar


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: