6.10 idag

DATUM: 2009-05-20 KLOCKAN: 14:22:39
Jippi, hoppas Isaks tidiga mornar har vänt. Imorse hörde jag honom inte förren 6.10. Jag hade dock legat vakn sen 4.30. Kunde inte somna om. Försökte somna om, men låg bara och lyssnade på om Isak skulle vakan när som. Och sen vid 5.30 började jag spela mobilspel. Men som sagt var vid 6.10 hörde jag ett litet ljud där inne ifrån, där han sov. Och han hade inte hunnit upp när jag kom in. Jag ville krama han massor och ge han en massa pussar. Tog med mig honom till mig och vi kollade i tidiningen och mys till ihop. Sen kom mamma och pappa upp och vi käkade frukost. David kom med runt 8. Vid 10 åkte vi till min farmor och fikade lite. Sen hem och lägga Isak i vagnen vid 10.45. Han somna påvägen i bilen hem. Det var bara att lägga ner han i vagnen när vi kom hem, han sov hela tiden. Pappa och jag drog en vända i Boxholm, och när vi kom hem skulle vi käka. Morfar väckte Isak vid 12.20, men det blev inte poppis. Nej, han var såååå ledsen, ett bra tag. Men till slut kunde vi sätta oss och käka. David mutade med vindruvor. Isak älskar det. Och sen busa vi lite til. Vi väntar alla på Isaks pappa som ska komma runt 16. 1½ timme kvar kanske. Vi ska ta en fika när han kommer. Och ikväll bär det av upp till Isaks farmor och farfar. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: