Måndag Pluto och Tisdag Ö-riket

DATUM: 2009-06-09 KLOCKAN: 20:25:43
Igår vakna Isak så där tidigt igen. Mmm, slut med sovmorrnarna. Han vakna 6 och ville upp vid 6.20. Jag hade sån sprängade huvudvärk, så jag mådde illa. Isak fick äta sin välling bredvid mig i sängen, sen blev jag tvungen att sms;a Henrik och säga att han var tvungen att komma hem ett par timmar. För jag skulle inte orka ha Isak själv. Jag var tvungen att få sova ett par timmar till. Henrik och Isak lekte och jag fick sova. Tack så mycket Älskling. Jag vakna vid 9. Och då var Henrik och Isak ute. Henrik gick tillbaka till jobbet och jag lekte med Isak. Vi käkade lite frukost vid 9.30 och Isak fick lite jordgubbar. Sen la jag Isak vid 10.45 och han somna på en gång. Jag gick sen in och kollade lite på datorn. Kunde ju inte lägga mig igen, för då kan jag inte sova på natten. Sen när Isak vakna, cyklade vi ner till Coop och köpte en burkmat till Isak och sen åkte vi till öppna förskolan och åt den. Maria och Siri kom dit med och vi hade så skoj. Sen cyklade Isak och jag hem och började laga mat. Hade bjudit Elin, Håkan och Rebecca på middag och dom skulle komma vid 16.30. Maten var inte klar då, så det gjorde inget att dom inte komma förren 17. Vi bjöd på korvstroganoff med ris. Sen lekte vi en stund och vid 19.30 la vi Isak.  Jag gick och la mig vid 22.

Tidag: Imorse blev det lika tidigt igen. Men jag hade ingen huvudvärk, tack och lov. Isak och jag var inne och grejade hela fm. Vi lekte, dammsugade och käkade frukost. Sen gick jag ut och han fick sova runt 11. Jag gick in och greja lite och Henrik kom på lunch vid 11.30, som vanligt. Sen när Isak skulle vakna, gick jag ut och väckte han och vi cyklade ner på ö-riket. Vi fikade och fröknarna från öppna förskolan var där. Sen cyklade vi till Coop och handlade. Hade bjudit Maria, Roger och Siri på middag idag. Blev baconsås med pasta. Domgillade det och sen lekte barnen och vi har alltid så sko ihop. Vi gick ut en stund innan dom skulle åka hem. När Isak kom in fick han välling och sen la jag honom vid 19.30. Nu ska jag avsluta detta. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: