Måndag början till förkyldning

DATUM: 2009-06-24 KLOCKAN: 19:36:37
Halloj, Isak var helt täppt i nästan och efter en stund började den rinna. Kl var 8, så vi hade tagit sovmorron. Det var skönt det. Jag började med känna av att det var en förkyldning på g. Pratade med Maria och hon och Siri vågade sig hit iallafall. Jag visste inte om det var allergi på oss, så jag kunde inte säga 100% då att vi var förkylda. Maria och Siri kom runt 9 och vi käkade frukost ut och hade det mysigt. Sen lekte vi och jag kände att jag blev mer och mer seg och tjock i halsen. Mmm, inte kul att vara förkyld i den här värmen. Sen la vi våra små i vagnarna och sövde dom. Dom somna ganska så snabbt och jag började med lunchen. Maria och jag skulle äta burkskinka med potatis och en kall sås. Henrik fick kebabpasta som blev över dagen innan. Vi käkade och sen hjälpte Maria mig att hänga lite tvätt. Sen hann jag bara sätta mig och visa Maria lite kort, så hade Isak vaknat.

Han sov bara 1 timme 15min. Strax där efter vakna Siri. Mmm, dom fick samma mat som Maria och jag hade ätit, men Isak hade ingen matlust. Sen var det full rulle igen, vi satte oss en stund inne och kollade på tv och sen lekte vi inne. Efter en stund fick dom var sin glass och den åt vi ute. Sen skulle Maria och Siri åka hem. Först hann Maria visa mig hur man gör en midsommarkrans. Sen åkte dom. Jag och Isak gick ner och kollade posten och snart kom pappa hem från jobbet. Han började greja med poolen. Jag la mig på en filt, Isak fick spinga lite hur han ville och ibland kom han och la sig på filten och gosade med mig. Vi käkade lite mat vid 17 och sen var det full rulle igen på Isak. La han vid 19.30 och vi kollade på " Allsång på Skansen". Henrik kollade vidare, men jag var så seg, så jag gick och la mig vid 21.30. Somna nog vid 22.


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: