Tjejkväll och nu har Henrik Semester

DATUM: 2009-07-04 KLOCKAN: 09:13:04
Igår var jag med grannen och hennes barn i Västerås och shoppa. Henrik hade en föräldrar dag och var hemma och lekte med Isak. Det var jätte skönt att få komma iväg själv. Jag handlade bara till mig. Henrik och Isak kom in vid 14 tiden, så åkte vi till Erikslund och sen in på stan och kollade på Power meet. Jätte kul för Isak. Vi hade bra väder med. Sen skulle jag vara hemma till 19, men vi kom inte iväg från Västerås förren vid 18.445, så jag blev lite sen. Skulle ut med Maria och Elin och käka.

Elin kom vid 19.45 och hämtade mig. Sen käkade vi på thai resturangen mitt på stan. Det var super gott och sen träffade jag en kompis som heter Jessica. Hon satt vid ett annat bord med några kompisar. Vi snacka lite och sen när Maria åkte hem, gick Elin och jag över och satte oss hos dom. Sen gick vi vidare till stats hörnan. Elin blev bjuden på en dricka och jag med. Vi var hemma vid 23.30. Mmm, det var kul att roa sig lite. Idag lördag blir det en lugn dag. Ska ner på stan en sväng om nån kvart. Men annars lugnt. Ha dé


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: