Vilka är Isaks mamma och pappa

DATUM: 2009-01-10 KLOCKAN: 11:06:59
Vad heter ni?
Ranjana och Henrik

Hur träffades ni?
Vi träffades genom gemensama vänner som var tillsammans


Hur länge har ni varit tillsammans?
I 10 år, Grattis älskling!

Är ni förlovade?
Ja, och gifta

Bor ni ihop?
Javisst gör vi det

Har ni barn?
Japp,vår fin lilla Isak  Han är 9 månader


Kommer du ihåg er första kyss?
Hahaha. Ja. Det var upp vid skolans berg

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Det va nog jag

Vem är äldst?
Henrik Han är 2år äldre.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Väduren och Henrik är lejon.

Vem fyller först på året?
Lilla jag. :)

Vem är längst?
Henrik.

Vem sjunger bäst?
Det får jag nog lov att säga att det är jag

Håller ni i handen på stan?
Det händer. :)

Kände ni varann innan ni blev ihop?
NJa, jo vi orienterade båda två, så vi hade ju träffats tidigare

Vad har ni gemensamt? 
Isak har vi gemensamt! ♥

Blev du kär i första ögonkastet?
Ja, det kan jag nog säga

Har ni någon speciell låt?
Haha!!! Nej ingen som  jag kommer på

Har ni några "fri kort"?
Va

Har ni stora framtidsplaner?
Stora och stora vet jag inte...

Har ni gråtit i varandras armar?
Det har hänt.

Har ni varit utomlands tillammans?
Nej, räknas Öland 4 gånger haha

Vilket är ert bästa minne?
Sebbans födelse...♥

Vem lagar bäst mat? 
Henrik

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Det är lite olika, men det blir lite internettande, tittande på dumburken, bus med Isak, mys i soffan och kanske mumsa något onyttigt. :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Nja, inte varje gång inte. Kanske ska börja med det...

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, vi bodde bara 5km från varandra.

Blir du lätt svartsjuk?
Det va värre i början. Är inte så sotis nu...

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Jag är en tvättäkta SMS-torsk så mig hittar ni knapprandes på knappsatsen. :) Henrik ringer nog mest tror jag.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Nej, men Henrik snarkar...


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: