Lördagen den 3;e jan... Isak blir 9 månader idag

DATUM: 2009-01-03 KLOCKAN: 19:22:06
Grattis Isak.. 9 månader idag. Alltså har du levt lika länge utanför magen som du gjorde inne i mammas (min) mager. Helt otroligt vad tiden går fort. Inte långt kvar nu tills du fyller 1 år. Idag sov Isak länge, hörde han först vid 8.15. Henrik gick upp och fixade vällingen och och jag hämtade honom. Henrik och jag diskuterade om vi skulle åka till en Västerås en tur idag och vi kom fram till att göra det. Det blev en hel dag där inne. Hittade en hel del. Orkar inte skriv alla här och nu. Vi var hemma igen vid 16 tiden. Då hade inte Henrik och jag käkat något på dagen så jag hade köpt två stora muffins som jag köpt på Coop. Men dom var inte så jätte goda tyckte jag. Vi ska snart göra oss egna pommes, bea sås och lövbiff. Isak fick sin välling runt 18.30, sen la Henrik honom nån kvart senare. Han var lite ledsen i 5 min, men sen somnade han. Imorron kommer Maria, Roger och Siri på besök, det ska bli trevligt. Men först måste vi ta en snabb tur till Västerås, var en sak vi skulle ha på Ikea som var slut enligt deras lager, men på deras internetsida står det att dom ska få in 8 st imorron. Det är lite längre bänk till sovrummet. Ska gå och hjälpa min man nu... so long..


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: