Hälsa på Elin, Håkan och Rebecca

DATUM: 2009-01-27 KLOCKAN: 21:49:24
Halloj på er. Imorse låg jag faktist och kunde somna om när Henrik gick till jobbet 7. Isak vakna vid 7.30 och jag hämta han runt 7.45. Maria sms;a att Siri vaknat samma tid. Jag sms;ade Elin och frågade om vi skulle ses idag, och Elin ringde vid 8. Ja, Rebecca hade vaknat 5 imorse och skulle inte sova. Så hon hade varit upp ett tag. Isak och jag började traska mot Elin vid 9.30, vi sågs på Ica Bergvreten vid 10. Isak började bli seg och han skulle få en banan när vi kom fram till Elin. Jag kände mig väldigt seg på förmiddagen men blev bättre och bättre under dagen. Hos Elin kröp Isak runt, ibland ålandes ibland upp på knä. Sen fick han mat vid 11.30 och sen gick jag ut med han vid 11.50. han somnade på en gång. Elin och jag började äta mat så fort han hande somnat. Men han sov bara 1 timme. Den lille rackarungen. Haha, han var så glad när han vaknade. Sen fortsatte vi leka och Rebbecca somnade i sin vagn inne. Sen kom en annan vän till Elin med hennes lille Miranda. Hon är nästan lika gammal som Rebecca. Skiljer nån månad tror jag. Sen gjorde vi oss iodning för att åka till Jysk, Öb och Ica. Det gcik bra ända fram till Ica. Så var kl närmare 17 och Isak började bli hungrig och trött, han hade ju bara sovit 1 timme på dagen. Gav Isak mat i bilen och han somnad gråtandes efter en stund. Tack för skjusen Håkan och Elin. När vi väl kom hem, vakna han till och lekte lite, kröp till och med och jagade katterna. Sen byte jag på han och snart kom pappa Henrik hem från en träningsrunda på cykeln. Han hann och träffa Isak 45 mi, sen la Henrik Isak. Men Isak ställde sig upp på 2 röda. Henrik gick in till och tog han i sin famn och tröstade han. Men han ställde sig upp en gång till och då gick jag in till han och la ner han och sa godnatt. Då kom han till ro och somnade. Vi tog oss lite kvällsmat och sen kollade vi på tv. Jag har precis kollat klart på Andra avenyn och ska gå och lägga mig. Haj då


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: