Gröt gör susen

DATUM: 2009-02-05 KLOCKAN: 19:23:37
Godmorron, imorse vakna Isak kl 8. Det var så skönt, jag gick upp vid 7.30 och kunde fixa lite med mig själv och annat inna jag hörde han skrika till i sitt rum. Jag gick in och där stod min prins och bara log mot mig. Sen byte jag hans blöja och lekte lite i hans rum. Pratade med Maria när jag gick in till han och sen la vi på när jag skulle byta blöjan. Dom skulle bara vara hemma idag, som det såg ut kl 8 imorse.Sen lekte Isak och jag och runt 9 fick han med gröt. Han smaska på och han var så nöjd hela förmiddagen.  Isak fick mat innan jag gick ut med han. Vid 11 gick jag ut med han och han somnade på en gång. Jag hade frågat Anna om hon hade tid att komma och klippa mig idag och hon sa jag. Men sen kom det fram att hennes sambo låg hemma i influensan, så då ville jag inte att hon skulle komma.  Istället gick jag när Isak hade sovit i 2 timmar till stan och träffade Hanna, som jag inte träffat på hundra år. Vi tog en fika på stan och Isak fick en jätte fin dress av Hanna. Tack så jätte mycket. Sen gick vi till B-young och jag hittade en jacka där som hade kostat 600kr, jag köpte den för 150kr, ett jätte fynd tycker jag. Sen träffade vi Elin och Rebecca. Elin och Rebecca följde med oss hem och jag fick bjuda på mina muffins. Jag tyckte dom blev super goda.  Sen lekte Isak och Rebecca, Rebecca är så duktig på att rulla runt  nu. Det har som Elin sa hänt så otroligt mycket med Rebecca bara sista veckan. Hon är så viljestark den lilla damen. Isak fick mat vid 16.30 och sen gav pappa Henrik gröt vid 18. Så nu ska han vara mätt och go. Och han hann och baja innan han skulle sova, det var skönt det. Pappa Henrik la Isak vid 18.30, och han verkade somna på en gång. Rebeccas pappa kom vid 18.40 och då skulle dom åka på en gång. Henrik stack ut och träna. Jag ska skriva klart här, sen ska jag ta en dusch, inna Henrik hinner hem och ska duscha. Ska nog lägga mig skapligt idag. Vi får se om det finns något att se på tv. Ha dé gött


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: