Alla Hjärtans dag

DATUM: 2009-02-14 KLOCKAN: 11:50:00
Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag har inte köpt något till Henrik, han hade visst inte köpt något till mig heller, det känns lite trist. Jag fick en puss och det fick räcka. Blev lite besviken. Mmm, jag tänkte jag skulle köpa något på måndag, en blomma till Henrik, blir väl den traditionella rosen. Isak vakna till och snackade för sig själv strax efter 5 imorse. Oj, tänkte vi, vill han gå upp redan. Men sen efter nån halvtimme blev det tyskt och han verkade somna om. Han åt inte mycket igår kväll, så han kanske vaknade och var hungrig och bajade samtidigt, men lyckades som sagt var att somna om. Nästa gång Henrik hörde han var kl 7.30. Vi gick upp vid 7.45 och sen kom farmor/farfar med upp och Isak var så glad så. Vi käkade frukost ihop alla och sen åkte Isak i gåstolen och var super nöjd, snackade och skrek för fullt.  Sen gick vi ut en sväng och Isak åkte pulka. Han gillar verkligen att åka pulka. Nu sover Isak, efter att fått i sig en halv burk mat och en liten fruktpuré. Nej, han är inte stor i maten just nu. Henrik och hans pappa åkte iväg till Henriks farmor och sen när dom kommer tillbaka ska vi käka. Ieftermiddag ska vi till min farmor och sen ska vi till Henriks faster som fyllde 60 år igår. Bara på en enkel fika. Ska ta med gröt som Isak ska få när vi fikar, sen åker vi ju hem till 18 tiden. Ha en fortsatt underbar alla  hjärtans dag...


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: