Dan förre...

DATUM: 2009-04-02 KLOCKAN: 21:57:36
Halloj, när jag vaknade idag kl 6, var min första tanke " För ett år sen började mina värkar så här dags". Och hela dagen sen har jag tänk när jag kollat på kl " ja nu gjorde vi det och du kändes det så, för ett år sen". Hel konstigt allt. Att det är ett helt år sen man åkte in till Ackis för att födda. Isak vakna med run 6. Jag gick och fixade vällingen och sen hämtade Henrik Isak. Henrik är ledig imorron, såklart. Ska bli så skönt. Henrik kunde kanske till och med sluta tidigare idag. Jag och Isak var hemma fram till 9. Jag hade ringt mi granne borta vid kröken runt 8.30, men då var dom så stressade, dom hade försovit sig, och den stora tjejen skulle till Kåsan kl 9. Men hon ringde tillbaka sen och sa att hon kunde komma bort och hämta upp Isak och mig och vi kunde åka ner till öppna förskolan. Hon var min räddning just då. Isak började bli trött och kinkig men då skulle han ju klara sig fram till kl 11. Gud vad skönt att komma iväg. Vi var där nere till ca 11.15. Då gick jag och Isak somnade på en gång. Jag gick till Coop och handlade lite, sen gick jag hem. Väl hemma började jag städa inför den stora dagen, imorron. Isak sov 3 timmar. Henrik hann komma hem, han sluta 14. Vi städare på och Isak var med. Han höll i pappas byxben som han gjorde med mig när jag dammsög sist. Haha, ja ja bara han inte är ledsen och rädd för dammsugaren. Sen al vi Isak vid 19, men han fattar inte att kl är 19, nej han tror att kl bara är 18 fortfarande. Kanske tar nån vecka. Sen satte sig Henrik och jag med föräldrarpenningen och nu så ska vi sova.. En stor dag imorron.. Isaks 1 års dag...

Postat av: Åsa

Hejsan! Grattis Isak på 1 årsdagen idag den 3/4! Kramar från oss i Sya!

2009-04-03 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: