1 års fotografering

DATUM: 2009-04-02 KLOCKAN: 21:50:06
Idag trodde jag att det var ett april skämt från Isaks sida, för att han sov ända till 7.15. Ja, men det var ju skönt för han att sova ut. Jag gjorde hans välling och sen fick han den medans jag bytte hans blöja. Sen stack vi ner till Öppna förskolan, 40min ungefär, sen var det ju dags att gå till fotografen. Jag hade köpte en bakelse och ett ljus innan vi gick till öppna förskolan. Så den skulle vi få med på något kort. Isak var inte så glad över att bli fotograferad. Nej, vi fick trixa och fixa där: Testade med massor av saker. Det var inget kort som han verkligen log eller skrattade på. Hon sa att hon hade fått till några bra kort i början så vi behövde inte komma tillbaka och ta kort. Det var ju skönt det. Men på onsdag ska vi dit och försöka välja ett kort. Sen gick vi tillbaka till öppna förskolan. Ville få i han lite mat innan han skulle sova runt 11. Vi kom ifrån öppna förskolan vid 11.15. Jag gick hem och sen sov Isak ca 2½ timme. Ringde Håkan, Elins sambo vid lunch och frågade om vi skulle ses med barnen och titta på fåglarna vid hamnen, och det bestämmde vi att vi skulle.Så vi tog bussen ner vid 13.40 och sen träffade vi dom utanför Åhlens. Vi gick ner till hamnen och sen ville jag ha glass. Isak skulle få en banan och kanske få smaka lite av min glass. Men Håkan var fika sugen så vi svängde in på ett café och jag tog bara en dricka där. Isak fick sin banan och sen gick vi, när Håkan hade fikat klart och vi hade bytt blöjor på våra små. Jag började gå hemåt vid 16 tiden, ville att Henrik skulle komma och möta oss men han hann inte så långt. Han skulle tvätta bilen när vi kom hem. Var ju underbart väder. Vi lekte med Isak och la han strax förre 19. Men han var ledsen så Henrik fick gå in till han en gång, sen somna han. Sen slog jag in paket och jag vet inte riktigt vad Henrik gjorde. Vi käkade en laxpastasås som jag gjorde och sen la vi oss...


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: