Väldigt tidig morgon!

DATUM: 2008-11-14 KLOCKAN: 08:07:43
Hej, jo tack kl 4.30 hörde Isak av sig. Han har tidigare i veckan sovit till 5.30-6 iallafall men inte idag. Han somnde ju inte förren 19.30 igår så vi trodde ju att han skulle sova lite längre, INTE vakna tidigare än vanligt. Henrik skulle inte börja förren 7 istället för 6.30, sovmorron, not. Det tyckte inte Isak. Jag hämtade Isak vid 5.30, ammade han men han blev ju inte mätt på det, så vi fick göra välling med. Han lyckades faktiskt runt 6.30 somna om. Henrik tog han till sig i sängen och han lugna enr sig och somna. Henrik var ju tyvärr gå upp vid 6.30 så han vakna lite då men somna om. Sen kl 7.10 fick jag sms, och då vakna vi båda igen. Och nu har vi varit upp ut sängen sen 7.15 då. Jag tänkte kl 5 där, nu kommer ju Isak vara trött kl 7-7.30 igen, men han lyckades ju somna om 30 min, så han kanske nu kan hålla sig till ca 9. Jag hoppas det, just nu kl är kl 8 och han är glad. Men usch det var För tidigt Isak kl 4.30. Inte så igen. Idag ska han få gå och lägga sig 18.30, som han brukar gå och lägga sig, kanske blev han övertrött igår, jag vet inte. Sov dåligt på eftermiddagen igår med, så man trodde ju att han skulle sova längre på morgonen idag. Men icke. Vi får la se hur resten av dagen blir. Skönt med fredag iallfall.
See You Later

Senare: Han sova mellan 10.45 till 12.30. Helt ok, men hade ju viljat att han sov ca 2-3 timmar. Men han var glad och så och nu är kl 16 och han är gld och pigg. Springer i sin gåvagn och vi har haft besök hela eftermiddagen. Vi åkte för att handla runt 17 och Isak slumra till 5min i bilen. Men sen var han vaken hela tiden och vi kom hem nån timme senare. Jag salvade Isak och han fick käka sin välling vid 18.15. Kl 18.30 gick Henrik in och la han i sin sköna säng. Han var lite ledsen men det gick över.. gnydde till lite men nu är kl 19 och han har inte hört av sig mer. Hoppas han sover till minst 5.30-6 imorron. Den som lever få se. Kramar


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: