Tidig måndag

DATUM: 2008-11-03 KLOCKAN: 08:20:43
Hej, idag blev det en tidig måndag, Isak vakna kl 5 och var jätte täppt i näsan. Han kunde knappt andas. Gav han nappen och försökte få han somna om men han somna inte om, så jag gick och hämnta han till våran säng runt 5.15. Då låg han och bara tittade och lekte med min hand. Men runt 5.45 ammade jag han och han somnade faktiskt vid mitt bröst. Han sov i ca 30 min till. Men sen ville han gå upp. Försökte suga ut med en "Näs Frida" i hans näsa, men den är ju inte speciellt poppis. Men det blir mycket bättre i näsan efter det. Vid 6.30 ringe min vän Maria som har en dotter som blir 7 månader imorron. isak blir 7 månader idag.Hennes dotter hade med vaknat strax efter 5, som vår lille plutt gjorde. Hon var med förkyld som Isak och det är ju därför dom inte kan sova. Men vi gick upp vid 6.30. Han var väldigt snorig. Det bara rinner ur näsan. Ååå när ska vi bli friska. Både Henrik och jag känner oss hängiga. Dags för en slängt till med förkylning. Vi som tänkte åka hem till släkt i Östergötland till helgen. Hoppas vi blir friska tills dess. Skriver mer senare, nu somna Isak runt 8. Hoppas han sover ett tag nu. Jag kan inte slappna av och sova, så jag får sova när Henrik kommer hem sen efter 16. Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: