Sovmorgon

DATUM: 2008-11-16 KLOCKAN: 08:50:02

Min underbara son Isak


Inatt sov jag inget bra igen. Vakna minst 2 gånger, svårt att somna om. Men fick ju lite sovmorron. Idag vakna Isak runt 6.30. Hörde han och gick upp och fixade välling. Vi satt i soffan och tittade på Makka Pakka och Isak njöt av sin välling. Sen satt vi framför tv och lekte med olika saker och busa med kissarna. Efter en stund baja Isak och vi gick och tog bort det och tog på han vardagskläderna. Sen lekte vi lite till, gick runt och sparkade boll. Sen satte jag honom i gåvagnen och han var nöjd. Kl gick ganska fort och snart var kl efter 8 och pappa Henrik kom upp. Han såg ganska trött ut, men han hade ju kunnat sova längre. Han fixar frukost nu så jag ska väl gå och hjälpa till. Vi tänkte åka till badhuset ieftermiddag med Isak. Hoppas han tycker om det. Skriver mer om dagen. See you later

Senare: Vi gick varken tipspromenaden kl 10 eller åkte till simhallen. Vi var alldeles för slöa för det. Nej Isak sov 2 timmar på förmiddagen sen käka vi lunch och busade med Isak. Isak ville inte sova förren runt 14.30, och han sova bara knappt 1 timme då. Men han var lite trött fortfarande när vi tagit in han, då blir ma n lite smått irriterad på han. Kunde han inte sovit en liten stund till då, när han var trött. Men nu är det som det är, pappa försöker underhålla han och jag tänkte dusch med honom vid 17. Vid 17 brukar han vara som grinigast, så då måste man hitta på något med honom.
Hoppas jag kan sova bättre inatt. Usch inte roligt att vakna så mycket och ha så svårt att somna om. En ny vecka börjar imorron. Henrik är ledig på fre, det ska bli skönt. Ha en fortsatt bra söndag.


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: