Seg start på denna dagen

DATUM: 2008-11-13 KLOCKAN: 09:20:12
Det var morgon kl 5.30 idag tyckte Isak. Jag lät han ligga och greja till ca 5.45. När jag kom in till han för att ta han till min säng och amma  han. Då kände jag att han hade bajsat ett rejält lass. Så det var väl därför han vakna 30 min tidigare än annars. Byta på han, men han var inte så glad åt det. Nej han var helt hysterisk. Men det kan ha varit för att jag tände lampan i taket. Men när han fick snutta lite blev det lite bättre. Henrik tog han när han gick upp. Jag gick upp till Henrik skulle till jobbet. Fick ligga 20min till.

Väl uppe hade jag en mycket grinig son. Märktes att han väckts för tidigt. Han ville bara vara i mitt knä och bli buren. Han ville gå med, vi gick säkert i 15 min, sparkade en lite boll framför oss. Jag byte till vardagskläder från pyjamas runt 8. Han somnade nån halvtimme senare, Gick ut med han i vagnen, han sover ju bäst i vagnen. Hann knappt ut ur källaren förren Isak somnat. Se hur länge han vill sova. Jag ska göra lunchen och ris ala malta som vi ska käka ikväll. See you later

Lite senare. Isak sova mellan 8.30-10.15 på förmiddagen. Maria och Siri kom på besök idag igen.Dom är alltid lika välkomna hem till oss. Vi käka spagetti och köttfärsås och barnen grejade runt lite. Sen somna Siri runt 12.30. Isak ville jag ha vaken nån halvtimme till så inte eftemiddagen skulle bli så lång, men han var bra trött runt 13, så då gick jag ut med honom och han somna på 5min. Men han sov bara 30 min. Sen skulle han inte sova mer. En lite power nap. Så det var bara in och av med alla kläder igen, Siri vakna runt 14. Men det gick ganska bra, han var ganska så glad och så. Maria och Siri åkte hem till sig runt 15. Jag tog med mig Isak till våran säng, där låg båda kissarna och myste.Han satt där och fick käka på sina yttekläder och jag greja lite i garderoben Sen tog jag han och satte han i gåstolen när jag plockade ur diskmaskinen. Han kunde roa sig ett tag där i, men när kl närmade sig 16, då gick det inte längre. Då var han trött igen. Kläde på han igen, han hatar att ligga ner på rygg och bli påklädd. Nu måste jag gå ut och hämta han igen, nu har han bara sovit 30min igen, suck. Små snuttar, gillar jag inte. Hejdå


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: