Fredag och hemfärd till BOXHOLM

DATUM: 2008-11-07 KLOCKAN: 09:45:26
Isak och Isaks moster och morbror

Hej, nu har jag iallafall bestämmt mig. Vi åker hem till Boxholm och våra familjer i helgen. Isak är snorig än men dom sa hemma att det var ingen fara. Det var bara att komma. Kanske kan Henrik och jag få lite sovmorron och avslastning och nya krafter till nästa vecka. För veckan som varit har inte varit rolig. Isak sov hela natten. Vakna dock redan kl 5. Men vi lät han ligga och låta i sin säng till 6. Sen tog Henrik han när han gick upp. Han fick gröt, för han är hungrig på en gång nu när vi tar upp han. Det har ju gått 12 timmar sen han åt sist så det kanske inte är underligt. Sen gick jag upp vid 6.30. Jag kände mig lite konstig i kroppen. Isak tycker inte om att ligga på skötbordet längre. Han blir jätte ledsen. Ibland funkar det med nån liten leksak eller något han får leka med, men idag var det väldigt ledsamt. Trodde han var hungrig saå jag ammade han, men sen spydde han. Så han hade ju haft ont i magen. Men sen blev han gladare och höll sig vaken 30min till. Sen gick jag ut och han somnade nästan på en gång. Han sov ca 1½ timme. Nu har han fått banan och snart ska vi klä på oss och gå till bvc. Ska kolla upp Isaks tporra fläckar på kroppen. Troligen något eksem. Ha en bra dag och helg. Skriver när jag kommit hem hur helgen varit. Kramar

Postat av: Leona

Hoppas ni blir friska snart och slipper förkylningar ett bra tag.

2008-11-09 @ 19:54:43
URL: http://hunnybunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: