Usch vilken natt

DATUM: 2008-12-17 KLOCKAN: 14:06:25
Hej på er alla. Igår kväll satt jag själv och åt kräftsoppa med vitlöksbröd. Pratade med både Sandra och Maria och lättade mitt hjärta för dom. Jag gick och la mig redan kl 20.45 och låg och lyssnade på om Isak snart skulle vakna, men jag somnade till slut och Henrik kom  runt 23, hem från julbordet. Jag hade blivit mer förkyld så jag orkade inte prata med han just då. Nej, hela natten var jätte jobbig. En jobbig hosta och snuvig som bara den. Hade/har en dunderförkylning. Henrik sa på morgonen att han kunde vara hemma idag med, men sen måste han jobba torsdag och fredag, och det förstår ju jag med. Isak sov från 17.45 igår kväll till 6.45 imorse. Han mådde verkligen inte bra igår. Jag låg kvar till ca 9, men tog mig bara lite mjölk och START sen gick jag och la mig igen. Henrik gick ut med Isak. Han sov i ca 1½ timme. Sen fick han mat och var på ett bra humör. Jag är inte mycket bättre. Ska snart gå och vila lite mer, men gå upp skapligt så man kan sova inatt. Henrik gick precis ut med Isak, så han skulle få sova lite till nu på eftermiddagen och för att det inte skulle bli för sent. Hoppas vi båda är på bättringsvägen, orkar inte mer nu. Och imorron ska jag vara själv och ta hand om Isak. Ha det bra...

Senare: Hej, inget bättre här med förkylningen. Henrik var iväg och köpte mer proviva och nässpray till mig. Hoppas något gör så att jag får sova bättre inatt. Isak vr gott humör ieftermiddag. Sov 1½ timme igen på eftermiddagen sen var det full fart. Jag sov mellan 14-16.30.Tänkte att jag kunde inte sova mer nu, då kan jag inte sova inatt. Vi la Isak vid 18.30 och han verka somna på en gång. Henrik gick till sitt jobb och skulle lacka något och jag satte mig här för att skriva lite om eftermiddagen. Som sagt var imorron är jag själv med Isak, hoppas det kommer gå bra. Jag kommer nog passa på att sova när han gör det, om jag mår som jag gjort idag. Ha en bra kväll och sköt om er...

Postat av: Elin

Hej!

Krya på dig Ranjana!Resan gick bra. Rebecca blev så glad att se mormor och morfar och mostrarna, och morbror. Hon var väldigt trött. somnade vid kl 19.Min mamma hälsar.

Kram, Elin



2008-12-17 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: