Söndag...

DATUM: 2008-12-28 KLOCKAN: 13:41:02
Hej på er alla. Idag sov Isak till 7, Henrik gick upp och gjorde vällingen vid 7.30 och jag gick och hämtade vår lille son. Han hade såklart bajat, så det var bara att byta. Sen fick han sin efter längtade välling. Isaks Farmor/Farfar gick upp strax efter 8, så dom tog Isak och Henrik och jag fick ligga en stund till. Isak höll lådan där ute hörde Henrik, jag somnade på en gång, hade lite huvudvärk. Sen gick vi upp vid 9. Och vi käka frukost och Isak fick gröt, majskrok och rån med leverpastej på. Sen lekte vi med Isak, alla. Vid 11 åkte vi upp mot Trastvägen och Isak hann somna i bilen, den lille biten. Så jag la han i sin vgn såfort vi kom fram, sen sov han i ca 1½ timme. Och sen fick han potatis med köttbullar när han kom in och en fruktpuré. Morbror David gav purén. Det var mumsigt det.  Och nu leker med lille plutt. Jag ska snart träffa en gammal klasskompis och vi ska ta en promenad. Isak ska stanna hos Morbror,Morfar, Moster och pappa. Isak har fått låna en av Morbror Davids alla dragkamps medaljer... ÄKTA GULD. Ha en bra dag.. kram


Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: