Dags för nästa spruta...

DATUM: 2008-12-02 KLOCKAN: 20:52:43
Hej idag skulle Isak få sin andra spruta... 6 mån sprutan, men blev istället 8 mån sprutan. För han var förkyld när han skulle haft den, så det fick bli idag istället. Men Isak var ledsen... så fort vi kom in blev han lite ledsen när såg läkarren. Han blir lätt ledsen när han kommer in där det redan finns folk. Men sen blev det bättre, vi vägde,mätte och mätte huvudomfonget på honom.  Sen fick han sprutan, han blev ledsen när det stack till, men sen gick det bra. Han log och var glad. sen gick vi ner på stan träffade ett par vänner, följde med dom hem och sen hämtade Henrik oss vid 16, vi åkte till en vän till Henrik sen vid 17, Henrik skulle hjälpa han med något. Vi kom hem lagom till Isak skulle ha vällingen. Sen bajade ha, så det var bara att byta den, satte han bakom mig i soffan och jag kollade på datorn. Han lekte bakom mig i kanske 10 min, sen blev det plötsligt knäpp tyst bakom mig, då hade han somnat, dragit ¨t sig en filt och hade den som kudde, så sött. Jag gick in och la han i sin säng och han somnade på en gång. Sen var ja ensam en stund, Henrik var in på sitt jobb och jobbade lite. Det var skönt faktiskt. Henrik kom hem igen runt 21. Vi käka en macka och sen la vi oss vid 22. Jag hade köpt en bok som heter "Ditt första år som mamma" och om man vänder på boken så kan man fylla i " Ditt fösta år som pappa". Jag hade börjat fylla i min sida men Henrik hade inte skrivit i sin, så vi började skriva i den igår kväll. Han fick säga vad jag skulle skriva. Sen efter nån halvtimme, tycckte Henrik att han hörde Isak, då sa jag att " då sover vi nu". Godnatt

Postat av: Siris mamma

Sorry,å jag fick det att låta på min blogg som att det inte alls gick så bra idag... inge illa menat. Kram

2008-12-02 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?

VIP?

E-mail

Din Blogg...

Kommentar: